TERMENI ȘI CONDIȚII

TERMENI GENERALI DE VANZARE  

1.  SCOP - DOMENIUL DE APLICARE 
Acestea se aplică comenzilor plasate de către clienți in Romania (numiti in continuare„Clienți“), catre compania SC OXIGEN ASIST SRL, CIF: RO28304441, inregistrata la Reg. Com J40/4176/2011, Bucuresti, cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, str Calusei nr 64 si sediul secundar/punct de lucru in Jud Prahova, com Paulesti, sat Gageni, str Principala (Zavoiului) nr 1026 ("Vânzătorul", denumit in continuare OXIGEN ASIST), pe site - ul www.cpapshop.ro, denumit în continuare "site - ul".
Aceste Condiții de vânzare sunt accesibile în orice moment pe site - ul www.cpapshop.ro prevalează dupa cum este cazul, cu privire la orice altă versiune sau orice alt document contradictoriu. Clientul îl citește și îl acceptă bifând caseta furnizată în acest scop înainte de implementarea procedurii de comandă online. 
Dacă nu se dovedește altfel, datele înregistrate în sistemul informatic al vânzătorului constituie dovada tuturor tranzacțiilor încheiate cu Clientul. 

2. PRODUSE VÂNDUTE - AVERTIZARE ȘI CONDIȚII
OXIGEN ASIST ofera dispozitive medicale pentru tratamentul de apnee in somn de tip CPAP, accesorii, masti, consumabile. 
OXIGEN ASIST comercializează, de asemenea, materiale poligrafice, numai pentru profesioniștii din domeniul sănătății cu competențe și formare inițială și continuă necesară pentru utilizarea corectă a acestor materiale pentru screening. 
Toate dispozitivele comercializate pe site-ul www.cpapshop.ro respectă reglementările romane în vigoare și au o certificare a conformității eliberate de un organism independent UE înainte de a fi introduse pe piață. 
Numai produsele conforme sunt comercializate. Aparatele tip CPAP sunt livrate în setările implicite ale producătorului si conform recomandarii medicale obtinuta de Client. 

Informații inițiale - avertisment și precauții
 

Fiind un dispozitiv medical, alegerea tipului de aparat CPAP trebuie facuta in urma obtinerii unei prescriptii medicale de la medicul specialist. Alegerea produsului este făcută de către Client la responsabilitatea sa.Pentru a cunoaște proprietățile și particularitățile aparatelor CPAP este recomandat o discutie in prealabil cu un reprezentant al OXIGEN ASIST Srl. Ne rezervam dreptul de contacta telefonic sau email clientul pentru informatii suplimentare sau clarificari inainte de confirmarea comenzii.

Pentru dispozitivele medicale de tip CPAP, Clientul se angajează în special să: 

- ia notă de instrucțiunile de utilizare și prospectul produsului
- să se asigure ca setările terapeutice de presiune sunt conform prescripției medicului său din ghidul complet de ajustare care va fi furnizat de OXIGEN ASIST la momentul vânzării. 
- Respectarea prescripției medicale si sa utilizeze dispozitivul conform cu aceasta. Modificări ale setărilor terapeutice prescrise de medic vor fi pe propriul risc al Clientului.
- Vizite la medicul specialist este recomandata pentru a asigura monitorizarea medicală și tratamentul adaptat nevoilor    Clientului. 
- Respectați prevederile regulilor de întreținere din Manualul Pacientului pe care il veti primi in limba Romana.

Poligrafele 
Vânzarea acestor dispozitive este destinată exclusiv profesioniștilor din domeniul sănătății. Nu se acceptă nicio comandă dacă nu menționează detalii ale specialistului (calitatea, clinica etc). 

Informații generale 

Utilizatorii unui dispozitiv medical sau ai unei terțe părți care sunt conștienți de un incident sau risc de incident care implică un dispozitiv care a provocat sau este susceptibil să ducă la moartea sau deteriorarea gravă a afecțiunii medicale a unui pacient, un utilizator sau o terță parte trebuie să raporteze fără întârziere ANMDM pentru siguranța sănătății produselor din domeniul sănătatii. 
Utilizatorul se obligă să informeze fără întârziere OXIGENASIST despre orice dificultate pe care o întâmpină și să respecte instrucțiunile in limitele de utilizare, conform instrucțiunilor din manualul de utilizare și prescripția medicală. 
Utilizatorul trebuie să asigure întreținerea periodică a dispozitivului conform manualului de utilizare.

Vânzarea dispozitivelor CPAP nu este acoperită de asigurarea medicală până în prezent. 

3 - DEFINIȚII 
Următoarele cuvinte sau expresii vor avea următoarele semnificații: 
Site: înseamnă site-ul  www.cpapshop.ro pe care produsele sunt prezentate și vândute clienților. 
Comanda: înseamnă contractul de vânzare încheiat între OXIGEN ASIST și client; 
Aviz commercial/Profoma: înseamnă informațiile referitoare la un produs comunicat sau accesibil prin intermediul Site-ului, înainte și după Comanda. 
Manualul Clientului: se referă la informațiile necesare pentru setările tehnice ale CPAP transmise numai în momentul achiziționării echipamentului de către Client. 
Produse: înseamnă toate echipamentele și accesoriile comercializate de OXIGEN ASIST de pe site-ul său. 
Tranzacție: se referă la toate operațiunile, procesele securizate, autorizațiile și contractele referitoare la plata prețului produselor comandate. 

4 - COMANDA 
Ofertele de produse sunt valabile atât timp cât sunt vizibile pe site, în limitele stocurilor disponibile. 
Produsele vândute sunt destinate utilizării personale a clienților sau a rudelor acestora, excluzând orice activitate comercială. 
Comanda plasata de Client pe site trebuie să includă nota cu referința la o rețetă medicală valabilă, vânzătorul nu este responsabil pentru verificarea valabilității prescripțiilor menționate. Este responsabilitatea Clientului să se asigure că produsele comandate sunt în concordanță cu nevoile sale și cu prescripția medicală pe care o folosește. 
Vânzarea va fi considerată finală numai după expedierea către cumpărător a confirmării acceptării comenzii de către Vânzător prin e-mail sau alte mijloace de comunicare disponibile Clientului și primirea prețului. 
Este responsabilitatea Clientului de a verifica exactitatea comenzii și de a raporta toate erorile imediat. 
Orice comandă plasată pe Site constituie formarea unui contract încheiat la distanță între Client și Vânzător. 
Clientul va fi informat cu privire la evoluția comenzii si a livrarii produsului comandat prin mijloacele stabilite de comun acord. 
OXIGEN ASIST va confirma clientului acceptarea Comenzii sale cu informatia furnizată de către Client la comandă. Vânzarea se încheie cel târziu în cele două date: data primirii confirmării de primire a Comenzii sau înregistrarea plății Clientului. 
Clientul este invitat să verifice imediat informațiile referitoare la Comanda si a produselor la primirea lor prin serviciul de curierat. 

5 - LIVRAREA 
După confirmarea comenzii si prețului produselor comandate, produsele vor fi expediate la adresa indicată în Comanda, în termenul de 1-3 zile lucrătoare. 
Comenzile sunt trimise prin FAN COURIER. Pentru o comanda cu o valoare mai mica de 200 Lei ( fara TVA ) , taxa de transport va fi 18 Lei ( fara TVA ) pentru zonele 0 plus 15 Km. Zonele 0 :   https://www.fancourier.ro/locatii-fan/


Vânzătorul se angajează să depună toate eforturile pentru livrarea produselor comandate de Client în intervalul de timp specificat mai sus. 
Cu toate acestea, în cazul în care produsele comandate nu sunt livrate în termen de 14 de zile de la data de livrare stabilita, pentru orice motiv, altul decât cele de forță majoră sau din cauza Clientului, vânzarea poate fi anulată. Sumele plătite de Client vor fi apoi restituite acestuia în cel mult paisprezece zile de la data rezilierii contractului, excluzând orice compensație sau deduceri. 
Cu excepția unui caz special sau a indisponibilității unuia sau mai multor Produse, produsele comandate vor fi livrate simultan. 
Mărfurile sunt transportate cu riscul vânzătorului care singur recurge împotriva transportatorului în cazul pierderilor sau deterioararilor in transit. 
Înainte de a semna de primire, vă recomandăm să verificați numărul de pachete, starea produselor. Notati orice problema și respectați cu strictețe instrucțiunile menționate pentru a face rezerve, sub sancțiunea imposibilității de a profita de aceste rezerve. 

Informați-ne cât mai curând posibil prin e-mail cu privire la daune și / sau la rezervările dvs. sau la eventualele pretenții la office@oxigenasist.ro, confirmându-ne daunele conform indicațiilor menționate. 

6 - RETRAGERE - APLICABILĂ NUMAI CĂTRE CLIENȚII CONSUMATORI 
Clientul având calitatea de consumator are o perioadă de așteptare de 14 zile de la primirea Produselor comandate să se întoarcă la Vânzător pentru schimb sau rambursare fără a trebui să justifice cererea și fără penalități sau costuri, taxe de returnare. 
Această perioadă de așteptare de 14 zile începe de la primirea produselor comandate. Când termenul de 14 zile expiră sâmbătă, o duminică sau o sărbătoare sau o vacanță, se prelungește până în următoarea zi lucrătoare. 
Clientul care dorește să se retraga trebuie să returneze produsele în ambalajul lor original, în perfectă stare, fara deteriorari, împreună cu toate accesoriile, manuale de utilizare, documentație și o copie a facturii la următoarea adresă: 
OXIGEN ASIST, JUD PRAHOVA, GAGENI, STR PRINCIPALA (ZAVOIULUI) NR 1026. Produsele 
deteriorate, murdare, incomplete sau care nu mai sunt sterile nu sunt preluate. 
Dreptul de retragere poate fi exercitat on - line, prin e - mail la office@oxigenasist.ro anexând o copie a facturii comenzii sau contractual de cumpărare și care menționează data primirii produselor în cauză. 
În acest caz, vânzătorul va comunica Clientului imediat o confirmare de primire prin e-mail. 
Costurile de returnare sunt responsabilitatea Clientului. 
Schimbul (în funcție de disponibilitate) sau rambursarea în termen de cel mult 14 zile de la primirea de către Vânzător a Produselor, returnate de Client în condițiile prevăzute în acest articol. 
Vânzătorul va restitui sumele plătite de client în termen de maximum 30 de zile de la retur. 


7 - PRETUL 
Prețul Produsului vândut este afișat pe Site, în LEI, taxele incluse, excluzând costurile de transport, care sunt calculate separat la înregistrarea comenzii dupa cum e cazul. 
Prețul cotat la sfârșitul procesului de comandă și în confirmarea comenzii este prețul final exprimat, inclusiv toate taxele și costurile de transport. 

8 - PLATA - TRANSFERUL DE PROPRIETATE 
Prețul Produselor se plătește în numerar la FAN Courier, transmise catre Oxigen Asist ramburs prin cont colector. 
Comanda validata de client este considerate finala numai după confirmarea tranzacției in contul colector. 
În cazul unei plăți prin virament bancar direct de Client, se achita in avans si livrarea se efectueaza la confirmarea primirii transferului

Transferul dreptului de proprietate asupra Produselor Vânzătorului în beneficiul Clientului va fi realizat după plata integrală a prețului de către acesta din urmă, indiferent de data livrării respectivelor Produse. 
Indiferent de data transferului dreptului de proprietate asupra produselor, transferul riscului de pierdere și deteriorare la acestea,vor fi realizate numai în cazul în care consumatorul intră în posesia fizică a produselor client. 
Prin urmare, Produsele se deplasează la riscul Vânzătorului, cu excepția cazului în care Clientul a solicitat o metodă specifică de livrare și un alt transportator. 

9 - RESPONSABILITATEA 
Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru daunele de orice fel, corporale sau necorporale, care ar putea rezulta dintr-o funcționare defectuoasă sau o utilizare necorespunzătoare a produselor comercializate. Același lucru se aplică oricăror modificări ale produselor exceptand cele effectuate de producători. 
Răspunderea Vânzătorului va fi , în orice caz, limitata la valoarea comenzii și nu poate fi invinuit pentru simple erori sau omisiuni care pot să apară în ciuda tuturor măsurilor de precauție luate în prezentarea produselor. În cazul unor dificultăți în punerea în aplicare a acestui contract, clientul isi rezerva  sau Vanzatorul posibilitatea, înainte de orice acțiune legală de a căuta o soluție amiabilă. 
În caz contrar, se poate actiona conform jurisdictiei Romane. 

10 - GARANȚIE - CONFORMITATE 
Produsele vândute respectă indicațiile disponibile în fișele tehnice și în reglementările romane în vigoare pentru utilizarea in abulatoriu a CPAP. 
Produsele furnizate de Vânzător sunt pe deplin eligibile în conformitate cu prevederile legale: 
- garanția legală de conformitate pentru produsele aparent defecte, deteriorate, sau defecte, sau care nu corespund comenzii 
- garanția legală împotriva defectelor ascunse rezultate "un defect de material, desen sau fabricație care afectează produsele livrate, care le fac improprii utilizării 
Vânzătorul va restitui, înlocui sau repara Produsele sau părțile considerate neconforme sau defecte. 
Costurile de expediere vor fi rambursate pe baza ratei facturate, iar costurile de returnare vor fi rambursate la prezentarea chitanțelor. 
Rambursări de produse defecte neconforme sau necorespunzatoare, vor fi aduse la cunostinta în timpul cel mai scurt, maximum 14 zile de la constatare Vânzătorului va rambursa Clientul cu suma aferenta defectiunii pana la suma totala cu rambursarea produselor. 
răspunderea vânzătorului nu sunt suportate în următoarele cazuri: 
- în caz de abuz, utilizațe în scopuri profesionale, neglijare de întreținere sau implicit al Clientului ca pentru uzura normală a produsului, accident sau forță majoră. 
Orice utilizare specială dorită de Client trebuie să facă obiectul unei solicitări scrise, trimisă Vânzătorului înainte de comandă, la care acesta din urmă se angajează să răspundă într-o perioada de maximum 20 de zile. 
Nerespectarea unei cereri de utilizare specială înseamnă refuzul acestei solicitări. 
Vânzătorul nu aplică nicio garanție comercială suplimentară angajamentelor asumate de producători si ofera instrucțiunile de utilizare in limba romana. 
Condițiile de acceptare de Reclamații / Garanții 
Nicio intervenție privind dispozitivele medicale nu trebuie să fie efectuata decât de o firmă autorizată. 
Nu se acceptă nicio revendicare pentru orice defect sau defecțiune care rezultă din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare și de întreținere, deteriorare sau șoc cauzate de Client. 
Dacă un dispozitiv are un defect sau o defecțiune în timpul perioadei de garanție legală sau comercială , care s - ar aplica, vă rugăm să ne contactați telefonic la 0720008891/0733608053 sau prin e - mail la office@oxigenasist.ro pentru descrierea defectului sau disfuncțiile. 
După primirea plângerii, OXIGEN ASIST informează clientul, în termen de 72 de ore de la rezultatul plângerii lor, confirma clientului solutia și se angajează ca in minul de timp de re-livrare către Client. 
Clientul nu poate solicita nici o compensație pentru pierderea de utilizare dar poate solicita un dispozitiv de inlocuire dupa cum este cazul. 
Toate returnările trebuie efectuate în ambalajul original sau în ambalajul corespunzător de aceeași calitate. 
În cazul schimbului, dispozitivul înlocuitor devine proprietatea Clientului și dispozitivul returnat devine proprietatea Vânzătorului. 
Perioada de garanție reziduală acordată dispozitivului care face obiectul revendicării se aplică apoi dispozitivului de înlocuire. 
Durata garanției comerciale rămase este mărită de perioada de imobilizare a unui dispozitiv reparat în garanție 

11 - INFORMAȚII JURIDICE  
Informațiile personale colectate pe site pentru a înregistra comenzile sunt necesare pentru procesarea comenzilor este conforma cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protectia personelor fizice sau juridice privind prelucrarea datelor cu character personal.  Pentru detalii suplimentare accesati sectia de Confidentilitate  (GDPR)

cpapshop.ro utilizează module cookie destinate stocării informațiilor care vă pot identifica dispozitivul în timpul consultării Site-ului pentru a facilita experiența de navigare pe acesta din urmă.Este posibil ca numai emitentul unui modul cookie să citească sau să modifice informațiile conținute în acesta. 

Puteți să permiteți sau să refuzați înregistrarea cookie-urilor în dispozitivul dvs. cu setările corespunzătoare ale software-ului browserului dvs. de Internet. În acest sens, vă invităm să consultați sfatul privind utilizarea acestor parametri,


Puteți, de asemenea, să permiteți sau să refuzați înregistrarea modulelor cookie în terminalul dvs. (dar în acest din urmă caz, nu veți putea plasa o comandă pe site), prin configurarea browserului dvs. în acest scop. 

Proprietatea intelectuală 
Conținutul Site-ului este proprietatea Vânzătorului și a partenerilor sau furnizorilor săi și este protejat de legile romane și internaționale referitoare la proprietatea intelectuală. 
Orice reproducere totală sau parțială a acestui conținut este interzisă și poate constitui o infracțiune de contrafacere


Vânzătorul păstrează dreptul de proprietate asupra tuturor drepturilor de proprietate intelectuală în fotografiile, prezentările, studiile, desenele, modelele, prototipurile etc. efectuate (chiar la cererea Clientului) pentru furnizarea Serviciilor către Client. Prin urmare, Clientului i se interzice orice reproducere sau exploatare a acestor studii, desene, modele și prototipuri etc., fără consimțământul scris expres al Vânzătorului. 

12 - LITIGII 
Aceste condiții generale de vânzare sunt supuse legislației Romaniei. 
Toate litigiile la care ar putea da naștere tranzacțiile de cumpărare și vânzare încheiate în aplicarea acestor condiții generale de vânzare, în ceea ce privește valabilitatea, interpretarea, executarea, anularea, consecințele și consecințele acestora și care nu ar fi putut avea care vor fi soluționate între vânzător și client vor fi prezentate instanțelor competente în condițiile legii comune. 
Clientul este informat că poate utiliza, în orice caz, o mediere convențională,